zondag 25 augustus 2013

Gala avond Bolgheri Melody

Gisteravond was het de avond der avonden. De finale van het Bolgheri Melody evenement. Een concert met Bocelli, Noemi, Divas en nog veel meer. Ik ben er niet geweest. Geen tijd, ik moest werken. Maar ik kan zeggen, in het hotel zelf was het al een finale op zich. We hadden een aantal VIP's te gast en het theater was tot twee dagen toe op volle gang. Wat ik daar zoal heb gezien en meegemaakt, kan ik niet zo met woorden beschrijven. Je moet het meemaken. Het was een leuke maar ook zeker zware en stressvolle ervaring. Alles moest tot in de puntjes tip top zijn. Door de vele uren en concentratie kan ik eerlijk zeggen...blij dat het festival afgelopen is. Niet omdat het geen leuk evenement is, maar wij, de staff van het hotel hebben de afgelopen maanden niks anders moeten meemaken dan het festival. Daarbij hadden we ook gasten natuurlijk die op vakantie waren, ook voor hen waren we er, en zijn we er altijd. Maar als ik er nu zo over nadenk... september staat voor de deur en ik ben er niet rouwig om.

Ik ben moe, moe van alles. Ik kijk er naar uit na het seizoen met mijn auto naar Umbrie te gaan, vrienden opzoeken, beginnen met mijn nieuwe werk. Daarna een paar dagen naar Venetie, mijn Venetie, naar Nederland mijn ouders, nichtjes en zus weerzien. De marathon, ja die doe ik ook nog even, die is op 27 oktober. Dat zijn ook allemaal leuke vooruitzichten.

Sassetta zal wel altijd in mijn herinneringen blijven. Ik vind Toscane, de Costa degli Etruschi wel een heel geweldige omgeving. In de winkel waar ik altijd mijn boodschappen doe, word ik al aangesproken alsof ik een van hen ben. Iedereen weet dat ik hardloop en dat ik de marathon van Venetie ga doen. Ik voel me ook wel thuis hier. Een paar dagen geleden ben ik naar de kapper geweest, bij mij om de hoek. Zo'n klein lokaal kappertje waar de dorpsmensen komen. Mijn haar is een flink stuk korter, was ook nodig. Het was lang, maar dood aan de onderkant. De afgelopen jaren ben ik misschien 3 keer naar de kapper geweest. Ai, dus nu loop ik met een korter koppie. Ook wel lekker. Een nieuwe look.

Het is zondag en natuurlijk heb ik de kilometertjes er al weer op zitten... Ik ga een lekkere lunch voor mezelf voorbereiden en om 15.00 weer aan het werk tot middernacht. Normaal vind ik dat o zo vreselijk, de avonddiensten, maar ik krijg bezoek voor twee dagen en ik kijk daar erg naar uit. Even een schouder waarop ik kan leunen... Morgen samen naar het strand, visje eten en wijntjes drinken. Een dagje vakantie..yes!

Noemi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten