dinsdag 13 november 2012

working in Val di Fassa

Sella Ronda
Marmolada
Als je van sporten in de bergen houdt dan moet je zeker in Trentino (Italië) zijn. Vanaf december werk ik als secretaresse in family hotel wellness Renato in Vigo di Fassa - Val di Fassa. Een mooi hotel in een fantastische omgeving. Als je de recensies leest op booking.com dan hebben ze gemiddeld een 9,4! Vanuit het hotel zit je binnen no time op de skipistes waar je mooie skitochten kunt maken. Bijvoorbeeld de Sella Ronda. Of ze organiseren vanuit het hotel wandeltochten met sneeuwschoenen "la ciaspolada", ook leuk! Altijd al willen doen, maar het is er nooit van gekomen. En wat dacht je van polenta eten met konijn, i canederli, i gnocchi, gulash, strudel, speck tirolese en de rode wijnen...

De omgeving Val di Fassa is werkelijk een paradijs. Ik ben daar 2 jaar geleden gaan skiën met mijn familie. Ik heb toen de Sella Ronda gedaan met een gids. Wat een super dag was dat zeg! Daar denk ik nog steeds met veel plezier naar terug. En in de rifugi (de berghutten) is het altijd zo gezellig knus. Ik kijk nu al uit naar mijn Bombardino....op een terras in de zon!

Dit is de link van het hotel: Hotel Renato Vigo di Fassa 


Bombardino

Geen opmerkingen:

Een reactie posten