zondag 4 november 2012

Stella Alpina

Stella Alpina is de nieuwe naam van mijn website voor (vakantie)appartementenverhuur en tips voor eten en drinken in Venetie en Toscane. De site is nog niet online. Maar je zou denken "alpina" dat heeft met bergen te maken, en waarom doe je daar dan niks mee? Dat kan kloppen. Ik ben ook een bergmens, ik ken de Dolomieten, en Stella Alpina betekent Edelweiss, maar misschien ga ik me daar later op richten. Nu nog even niet...In ieder geval de naam is wie ik ben. En hoe ik in het leven sta. Een genieter, een avonturier.

Ik wil jullie alvast een tipje van de sluier meegeven:
De appartementen in Venetie liggen in de wijken San Marco en Dorsoduro (historisch centrum)
De appartementen en villa in Toscane liggen in Riparbella en Cecina (Kust van de Etrusken)

En de tips voor lekker eten en drinken: .... die komen later.

Tot Spritz!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten