dinsdag 27 september 2011

Carpe Diem

Carpe Diem Lingue is een school, voor buitenlanders, in Spoleto. Ze zoeken een onderwijzer(es) voor de Nederlandse taal! Vanmiddag gaan we praten en kijken wat de mogelijkheden zijn. Ik zie mezelf niet voor de klas staan, maar het lijkt me wel erg leuk! Maar wie wil er nou Nederlands leren? Nog een paar dagen en dan naar Trentino, met mijn hoofd ik zit er al. Spritz Aperol drinken, lekker eten, de bergen in. Maar eerst inkopen doen, wijnen, olijfolie, dolci..Mijn fiets laat ik hier, want dat gaat niet lukken mee naar Nederland. Alleen bagage en lekker dingen gaan de Polo in! La mia mitica Polo nera. Vanavond pizza eten met mijn collega's van het kasteel. Morgenochtend naar Perugia met mijn beste vriend voor een gesprek, morgenavond naar de film in Terni, en verder. Zaterdag en zondag bijeenkomst met het team van Umbriabeecoming. Veel te doen nog voor mijn vertrek! Druk druk druk..

Overigens op de foto is mijn favoriete rifugio Altissimo "Basso è bello". Wat betekent, klein is mooi..de eigenaar Danny is klein en super sportief. Echt een berggids. Aardige eigenaar van deze berghut, je eet er werkelijk erg lekker. Gulash, polenta di patate..ja ik blijf er maar over schrijven. Maar het is waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten