zondag 26 juli 2015

Share a Coke..

Wat is niet leuker dan op een persoonlijke manier genieten van je eigen flesje Coca Cola? Nou schrijf je mijn naam met een "y" zoals ze hier zeggen met een "ypsilon" en niet met een "i". Maar ik vond het leuk, en heb het flesje met mijn naam gekocht in de supermarkt.

Het grappige is ook met mijn naam, als ik mij voorstel, dan zeg ik "Sylvia" met een hele andere klemtoon, dan als ik in Nederland ben. De toon ligt dan meer op de "i" en de "l" slik ik als het ware in.  Sylvia met een ypsilon kennen ze hier niet. Silvia is een echte Italiaanse naam en ze spreken het net iets anders uit. En dat heb ik gewoonweg overgenomen.

Wat op het flesje staat: "con Coca Cola dai un bacio a ... " betekent, "met Coca Cola geef je een zoen aan .... "

Leuke campagne hoe dan ook. In Italië zie je deze flesjes van Coca Cola veel. En met deze warmte (elke dag rond de 30 graden) is een koud Colaatje best lekker. Salute!

#daiunbacio



Geen opmerkingen:

Een reactie posten