maandag 30 januari 2012

25 flessen wijn in onze bagage @amsterdam centrum

Vorige week hielden we de conferentie Umbriabeecoming bij het Istituto di Cultura di Amsterdam (Italiaans Cultureel Instituut). Omdat het parkeren zo ontzettend duur is in hartje centrum Amsterdam, en we op de Keizersgracht moesten zijn, hadden we besloten de auto bij de Arena te parkeren en vanuit daar met de metro naar de stad af te reizen. Ik als Feyenoorder in het Ajax-stadion...alles went hoor. Met drie volle koffers, en dat zijn geen grappen, hebben we door Amsterdam gelopen. Met de tram was ook een avontuur. We zaten midden in de spits, dus mensen dringen altijd voor een plekje en hebben geen geduld. Zeker niet voor mensen met 200 kilo bagage. Op dat moment waren we gesloopt. En dan ook nog alles voorbereiden op de lezing. Maar, al met al is het allemaal heel goed verlopen...daarna probeerden we nog een dim summetje te scoren op de Zeedijk...maar nee alles was al dicht. Dus naar de Mac. Get..

Met Marco en Francesca heb ik 10 fantastische dagen achter de rug. Het was zwaarder dan ik had verwacht maar het was een super ervaring. Nu doorgaan met het festival en ervoor zorgen dat het programma online is half februari.

2 opmerkingen:

  1. Schat, had je bij mij voor de deur moeten parkeren en ik had je met alle liefde vervoerd (OK, zo niet jullie, dan wel de flessen). ik heb die rout namelijk vaak gedaan, elke keer dat ik een wijnles bij het Instituut heb gegeven, het was veel makkelijker geweest en had je niet bij de Arena moeten parkeren. OOK de P+R Zeeburg, afslag 114, was een alternatief. gied, dan weet je voor de volgende keer, want jullie komen toch terug?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Carissima, je had al zoveel voor ons gedaan..maar ok. De volgende keer weten we je te vinden. Nogmaals bedankt voor je gastvrijheid. We vonden het super bij je! En ja, Francesca en Marco komen zeker terug..bacione grande!

    BeantwoordenVerwijderen