dinsdag 16 augustus 2011

silly Syl naar Rome

Zometeen naar Rome. Mijn schoonzusje is daar met haar vriend, en weet je wat ze voor me meeneemt? Stroopwafels, cashewnoten en kaasvlinders mmm. Geen idee wat we gaan doen in de stad, we zullen ons vast niet vervelen. Het is terrasweer! Dat is een ding wat zeker is. Bij Tre Scalini op Piazza Navona kun je lekker eten, althans als ik Lamberto moet geloven. Ik moet naar Antonio vragen en dan komt het helemaal goed. Ben benieuwd! Zo gaat dat hier, ben je een bekende of een vriend of vriendin van iemand via via krijg je altijd korting of er wordt wel wat geregeld. Gelukkig is Marco alweer terug van vakantie. Afgelopen zondag hebben we bijna 15 km gelopen in de hitte. Ja, we zijn wel een beetje gek! Ik train nog volop en ik hoop de marathon van Firenze te kunnen lopen in november. Ik ben sinds kort lid van Athletic Terni, een groep atleten uit Terni. In plaats van altijd maar alleen lopen is het ook weer eens leuk om met een groep te lopen. Ja toch? Het is tijd om te gaan, op naar de trein.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten