dinsdag 30 augustus 2011

nog 2 maanden

En dan zit het seizoen erop. In november eerst naar Nederland, mijn nichtje weer zien, mijn ouders, zus, vrienden en familie. 27 november de marathon lopen van Firenze en dan weer aan de slag. Toch blijft dat wennen seizoenswerk, maar ja, dat heb je nou eenmaal in de toerisme. Dan werk je van maart - april tot en met oktober. Voor volgend jaar heb ik een nieuw project, waarmee ik nu druk mee bezig ben. Geen idee hoe het allemaal zal gaan verlopen maar altijd optimistisch blijven en ervoor gaan. Dat scheelt al een hele hoop. Daarbij wil ik graag een eigen appartement. Mijn spullen staan opgeslagen in een garage, 3 jaar lang. Mijn bed, wasmachine, braadpan voor draadjesvlees, alles mis ik gewoon. Het is een weg die ik in heb geslagen, ik weet er alles van. Maar het geeft me ook veel voldoening en het voelt goed. In die drie jaar heb ik zo ontzettend veel meegemaakt en gedaan. Van yogavakantie in Trentino naar appartementenverhuur in Umbrie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten