woensdag 17 juli 2013

Sorry

Is een nummer van Madonna die ik heel, maar dan ook heel graag hoor als ik hardloop. Ik ben niet meer zo Madonna fan, maar ik vind sommige nummers van haar nog steeds ontzettend goed. En daarbij blijft zij en is zij "the queen of pop"! Zonder enige twijfel. Ik heb haar in mijn hele jonge jaren, in 1987 in Rotterdam gezien bij het concert "Who's that Girl". Wouw wat was dat geweldig. Ik was toen 11 jaar en ik kan me herinneren dat ik alleen maar heb staan zingen en dansen. De hele Kuip stond op z'n kop. Wat gaaf. Toen had ze nog dat blonde korte koppie. Ik heb nu ook een jurkje met een foto van haar erop. Van True Blue. Die draag ik met veel plezier als ik naar het strand ga. Gewoon omdat zij in die tijd op haar allerbest was. Met "Papa don't Preach" en "Into the Groove"...nou goed. Maar als ik dus hardloop en ik hoor haar op mijn i-pod word ik gewoon heel blij. Een superstar! Yeah...I had a dream, I wanted to be a star and my dream came true..

Zij is overigens half Italiaans, zoals velen zich ook wel kunnen herinneren, Madonna op de foto met het shirt "Italians do it better"... ik zeg niks.

Het is alweer 18 juli, en voor je het weet zitten we weer in augustus. De tijd gaat enorm hard. Ik zit nog steeds in het hotel, maar vanaf 6 augustus moet ik ergens anders gaan zitten. Begrijpelijk want de kamer moet ook verkocht worden. Het hoogseizoen is begonnen en dat merken we maar al te goed. Er komen meer reserveringen en dat is positief!

Het wordt ook alleen maar warmer en het lopen gaat alleen maar beter. Als ik ook tegen vrienden zeg wat ik zoal doe. Ok, wat ik doe, is: werken, en dan werken, en oh ja ... werken en hardlopen! Dat met name. Het seizoen is hard, moeilijk, maar we doen ons best eruit te halen wat erin zit. De uren maken we, don't worry, maar dat is seizoenswerk. Ik ben wel wat gewend. Gewoon doen. Als je zelf maar lekker in je vel en doet wat je leuk vind. Dan heb je al veel gewonnen. En als ik in deze omgeving kijk, dan ben ik werkelijk de gelukkigste. Want hier, ja, hier is het zo mooi. De Viale dei Cipressi, de Toscaanse heuvels, de wijnen, het eten, en de mensen. Ik ontmoet ook zulke leuke mensen hier.
Binnenkort begint ook het Bolgheri Melody festival en daar wil ik zeker heen gaan. De bestuursvergaderingen zijn regelmatig in het hotel, dus dichterbij het vuur kan ik niet komen. De voorzitter Luciano heeft me al wat kaartjes beloofd in augustus. Van onder andere Bocelli, maar dat is nog onzeker of hij komt. Dat zou toch geweldig zijn hem hier te zien optreden. Kippenvel. Ok het is geen Madonna, maar een artiest met geweldige nummers...ik zie me al zitten vooraan. Waaaa leuk toch?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten