vrijdag 24 juni 2011

stille aanbidder

Zowaar begin ik een beentje bekend te worden in het dorp Strettura. Dat komt met name omdat ik veel train in de buurt. En wie gaat er nu met 30 graden hardlopen? Daar moet je overigens wel Nederlandse voor zijn. Onlangs heb ik een bericht gekregen via Facebook van een jongen die hier in het dorp woont. Hij wilde graag contact met me en een biertje met me drinken..ik weet nog geen eens wie het is! En om je eerlijk te zeggen, ik moet geen moederskindje hoor! Ik heb gezegd, voor een biertje ok. Hier in een restaurant in de buurt. Maar wat ik nu dus heb, elke keer als ik weer ga lopen, dan denk ik, zal ik die flippert nou zien? En dan heb je ook nog die hond van de boer beneden die op me af komt als hij niet vast zit...nee het is niet zo relaxed lopen hoor. Ik ken betere routes. Maar ik hou vol, totdat ik overga op langere afstanden, dan wijk ik toch af naar Spoleto of Terni.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten