woensdag 26 juni 2013

Run like a DJ

Twee hardlopers gezien met een shirt van Nike "Run like a DJ". Super cool... Nike is the best!

Allereerst zag ik er tegenop 30 km te gaan lopen. Mijn max was tot nu toe 25 km. Gisteravond na het werk had ik geen zin om ergens te gaan eten..altijd in een restaurant eten is niet geweldig. Ik had nog wat in de koelkast liggen: mozzarella, cherry tomaatjes, ham en in de keuken van het hotel is altijd brood. Dit hotel is ook een beetje mijn thuis geworden. Dat is logisch als je er ook "woont". We hebben lekkere biertjes, zoals Heineken en Moretti. Ik was gisteravond uitgenodigd voor een diner door een vertegenwoordiger die hier regelmatig komt. Maar daar had ik dit keer geen zin in. Zin om gewoon lekker in mijn kloffie wat restjes eten, genieten van een hele goede dure wijn, biertje en de restjes uit de koelkast.

Ik was al van plan vandaag 30 km te gaan lopen. Vanochtend vroeg opgestaan, wat ontbeten en met de auto naar Marina di Bibbona gereden. Vanuit daar loop ik altijd in de Pineta naar Marina di Cecina. Dat is ruim 5 km heen en 5 km terug. Dus, als je van plan bent 30 km te gaan lopen...dan weet je het al. Su e giù, su e giù. Zoals vele voorbijgangers tegen mij zeggen. Ook al loop ik met mijn I-pod, ik hoor alles wat ze zeggen en ik antwoord altijd: "Ja dit is alles voor de marathon in Venetie".

Ik heb het weer geflikt. De eerste 30 km zitten erop. Wat was het zwaar. Ik weet niet wat het is, maar het gaat niet altijd gemakkelijk! Misschien wil ik ook te veel en ben ik te veeleisend. Vijf keer in de week trainen is veel. En daarbij ook nog werken, en ... ja ik moet ook wel eens de was doen, eten, drinken. Mijn kamer wordt niet schoongemaakt, maar dat wil ik ook niet. Dat doe ik zelf. Als je ziet wat een zooitje het is! Overal ligt kleding. Op mijn tafel allerlei spullen. Maar ik kan alles terugvinden...yep that's me. Opruimen is nooit mijn hobby geweest..sorry. Ik ben gewoonweg geen huisvrouw. Ik wil werken, leven in mooie omgevingen en leuke dingen doen..huisje boompje beestje..don't know. I think not...

Vandaag heb ik vrij. Het weer is niet helemaal top om naar het strand te gaan..maar ik ga toch. Ik neem lekker een boek mee, ik neem rond aperitieftijd een spritz en het is helemaal ok. Vanavond ga ik wel lekker eten bij vrienden in Castagneto Carducci. Bij Mario: Il vecchio Frantoio. Hij is ontzettend grappig, net zoals mijn collega Piero. Zin om vanavond een goede rode wijn te drinken met een lekker stuk vlees, cinghiale of zo. Er is ook in het dorp een pizzeria waar ze enorme grote pizza's maken! Die zou ik nooit op kunnen, met het lijfje wat ik heb. Sowieso een hele pizza eten is moeilijk voor mij, laat staan zo'n mega grote. De pizzeria heet Il Cappellaccio Daar ga ik zeker een keer heen! Al is het maar voor het idee.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten