maandag 12 september 2011

einde seizoen

Gisteren hebben we besloten het kasteel te sluiten vanaf 1 oktober tot medio december 2011. Nog 2 weken werken en dan naar Nederland voor een paar weken. Maar, eerst ga ik een bezoek brengen aan vrienden in Arco en Venetie. Daar heb ik zo veel zin in. Polenta eten met konijn, gulash, zuurkool en een goede fles Marzemino. Wijn uit de streek Trentino. In Venetie mag de spritz niet ontbreken. En lekker vis eten bij Al Bacareto bij Adriano, in de wijk San Marco. Nu bereid ik me voor op mijn vertrek, maar ik kom wel weer terug. Woensdag wil ik 30 km lopen, kijken hoe dat gaat. Als ik nergens last van heb, dan wil ik graag de marathon van Amsterdam lopen i.p.v. die van Florence. Eind oktober, begin november moeten we aan de bak voor het festival Umbriabeecoming. Woensdag een afspraak met APT Umbria in Perugia, kijken wat zij voor ons kunnen betekenen. Allemaal leuke vooruitzichten! Nieuw werk, een nieuw avontuur.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten