zaterdag 17 september 2011

Beurs Toscane

Ik kon de klok erop gelijk zetten. Ik ga mee naar de beurs in Cecina. Die is al over 4 dagen. Gisteren de brochure gemaakt met foto's van de sauna, turks stoombad, jacuzzi en het kasteel. De teksten zijn geschreven, nu nog vertalen naar het Engels en misschien ook Duits. Er zullen veel touroperators zijn. Op de beurs in Haarzuilens heb ik Jeannine en Roberto ontmoet van Gigi Travel. Zij zijn er ook, en de bedoeling is daarna hen het kasteel te laten zien. Hopelijk gaat dat lukken. De 1e dag is met touroperators uit het buitenland, en de 2e dag met de Italianen. Leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten in de toeristenbranche. Het is vandaag zondag en voor velen een rustdag, maar voor mij absoluut niet. We hebben gasten uit Toscane en daarbij moet ik alles voorbereiden op de beurs in Cecina...kijk uit naar een dagje Venetie. Lekker vis eten bij Adriano "Al Bacareto", mijn allerbeste vriend sinds 8 jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten