woensdag 14 september 2011

31 km

Vanochtend de gewenste afstand gelopen voor de marathon die ik in gedachten had te willen gaan doen. 31 km! De marathon van Amsterdam! Een 010 die de 020 gaat lopen....ik verraad mijn stad! Een klein gedeelte heb ik samen gelopen met Marco en Francesco, leden van Athletic Terni. Toen ruim 20 km met Marco, en daarna alleen de 31 afronden..moe maar erg voldaan! Met de lunch heb ik gegeten in het dorp waar ik woon. Pizzeria Margherita. Je eet er erg lekker, maar er worden zo veel fouten gemaakt...eerst kreeg ik een zuppa inglese, toetje, met schimmel, en nu werd ook mijn geliefde pasta onthouden. I Stringozzi fatti in casa...potverdrie. In plaats daarvan kreeg ik Fettucine, en die waren niet zo erg lekker. Maar goed, ik had honger. Daarna op naar Montefalco. En om 15.40 uur afspraak met Marco om samen te gaan praten voor het festival met Belli van APT Umbria in Perugia. En wat gebeurt er...de afspraak wordt een half uur van te voren gecanceld. Damned! Why am I not surprised? Het beste is maar niet te veel bij stil staan, erom lachen en een nieuwe afspraak regelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten