donderdag 17 oktober 2013

you go!


We zijn weer in Nederland. Voordat ik hier kwam was ik al redelijk gewend aan de regen en wind. In Venetië was het koud en hebben we niet veel zon gezien. Helaas. Ik had niet kunnen trainen in Venetië, maar dat was niet heel erg. Een beetje rust kon geen kwaad. Maar ik ging ook weer tot het andere uiterste! In Venetië raakt ik gewend aan de aperitief rond 11.00 uur. Aan de witte wijn of prosecco zat ik dan al. Voor de lunch aan de borrel! Wel lekker, maar daar moet ik niet aan willen wennen..en zeker niet als ik een marathon in diezelfde maand ga lopen. Overigens, die is al snel. 27 oktober, Venice Marathon....damned. Gisteren heb ik mijn benen laten masseren door Ben, een sportmasseur en looptrainer. Hij geeft training aan een groep van David Lloyd in Capelle aan den IJssel. Het was heel hard nodig. "Na al die trainingen" zei hij, "die gespierde benen van jou zitten vol. En volgens mij als je nu loopt geniet je niet, want je bent moe in je benen". En dat klopt, ze voel(d)en zwaar. Dat gevoel heb ik nog steeds. Nu ik hier zo zit aan mijn bureau. Weet je, als dit maar goed afloopt... Misschien ga ik toch nog even terug naar Ben. I am a little bit worried.

Maar a.s zondag eerst keihard 10 km lopen. Kijken hoe dat gaat, als ik toch problemen heb dan..
Het schijnt goed te zijn die 10 km super snel. Daarna binnen het uur moet ik veel eten. Met name eiwitten, die worden dan gelijk in je lichaam opgenomen. Ok dan! Dus a.s. zondag na de 10 km: yoghurt met cruesli en fruit. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten