zondag 24 juli 2011

Spoleto - Monteluco wedstrijd

Dit weekend heb ik het geweldig gehad. Een vriend van mij uit Weesp is langsgekomen voor een weekend en we hebben genoten van het lekkere eten in Umbrie, de wijnen, de koffie.. Ik ben gewoon een bofkont. Mijn hele ijskast is weer vol sinds lange tijd, met kazen uit Nederland, prosecco, taart, gedroogde hammen...en weet ik niet allemaal. Daarbij zijn we 2 keer gaan uit eten. 1x bij Palazzo del Papa hier in Strettura en gisteravond bij Villa Pambuffetti in Montefalco. Hij reed ons overal naartoe en ook op een ochtend heeft hij voor het ontbijt gezorgd. Allemaal lekker en lief. En nu is hij weg...en ik zit hier. Zucht..
Vanochtend heb ik de wedstrijd Spoleto - Monteluco gelopen, 41.30. Het kon beter, maar ik ben alsnog tevreden. Ik heb kennis genomen met Luigi van Spoleto atletica en ik mag in het vervolg af en toe met de groep meelopen. Leuk! Zie je wel, zo langzamerhand ontmoet ik mensen en voel ik me meer thuis...nu alleen nog een eigen appartement. Dat mis ik wel, een eigen stek. Mijn spullen staan al 3 jaar opgeslagen in Nederland en ik heb zin na dit seizoen een eigen appartement te vinden..en hopelijk lukt het me in Umbrie te blijven. Het is hier zo mooi en de mensen zijn zo aardig. Het eten is lekker, het weer is fantastisch. Wat wil ik dan nog meer?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten