maandag 4 juli 2011

's ochtends om 6 uur

Ben ik gaan lopen tussen de groene valleien in het prachtige Umbria. Dit keer had ik besloten met de auto naar Palazzo del Papa te rijden en vanuit daar de heuvels op te lopen. Zwaar, maar ontzettend mooi. Ik wilde een keer van route veranderen, maar ik wilde met name die grote witte hond vermijden die altijd op mij afkomt als hij mij ziet lopen. Dat is niet relaxed! Nee nee, maar ik ben een volhouder. Morgen is mijn vrije dag en dan ga ik, als het goed is, fietsen via de Strada degli Ulivi, een fietspad startend in Spoleto, richting Assisi. Ben benieuwd. Er zullen wel geen fietsborden staan zoals in Nederland. Maar ik ga het proberen. Het regent nu, bah, zit bij de receptie, kijk naar buiten maar ik word hier niet vrolijk van. Er is momenteel een gezin hier uit Nederland, heel erg gezellig. Maar wat is nou leuk om te doen als het regent hier? Ik ga dit eens even voor ze uitzoeken...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten