donderdag 30 juni 2011

blaffende honden bijten niet

Dat zeggen ze, maar ik blijf toch liever uit de buurt. Loop ik gisteren lekker in m'n eentje in de bergen, op weg naar Torre Maggiore, zie ik een kudde schapen. Dat kan. Ik ben ondertussen wel wat gewend, maar er komen toch twee van die grote witte honden op mij af. En blaffen. Ik denk, wegwezen. En ik wilde zo graag de top halen. Die heb ik gehaald, maar vraag niet hoe. Ik ben er even geweest, maar ik heb snel de benen genomen naar een straat die ik beneden zag. Ik wilde die honden niet meer tegenkomen. Wat als ze me iets zouden aandoen? Niemand was erbij! Pfff dat moet ik weer meemaken hoor. Rustig naar beneden gelopen, waar mijn auto op mij stond te wachten..ik was best op. In totaal 4 uur gewandeld. Maar ik vraag me soms af, waarom heb ik de straat naar boven niet genomen? En toch voor het pad door het bos gekozen? Ik zoek het ook altijd weer op hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten