dinsdag 4 december 2012

Vigo di Fassa

Sinds afgelopen zondagavond aangekomen in het mooie, witte Val di Fassa Trentino. Ik heb een goede reis gehad. Ik ben onderweg zowaar in München geweest! Vraag me niet hoe en waarom, maar ik reed zomaar het centrum in...ik een blinde postduif? Leuke stad, al zeg ik het zelf. Ik was dichtbij het Allianz stadion, de club van Robben! Dat voelde erg goed.

Na de afslag Bolzano Nord in Italië heb ik door de sneeuw in de bergen moeten rijden op weg naar mijn werkplek. Daar aangekomen ben ik eerst een pizza gaan eten met een groot biertje erbij. Wat smaakt dat toch lekker na zo'n lange reis!

Hotel Renato ontvangt morgen de eerste gasten voor dit winterseizoen. De kerstboom staat, de bar is schoongemaakt, het wellness centrum is klaar, de kok maakt de lekkerste streekgerechten, de skiliften gaan open...laat het seizoen maar beginnen!


1 opmerking: